Hvor jeg skal fokuserer og starte?

Hvis du ikke er internet kyndige eller forstår IT-jargon (branche sprog) så vil de ​​fleste af mine produkter og services på BizDoktor få dig, til at ryste på hovedet og kikke forvirret rundt i luften.

Sådan skal det ikke være længere… jeg har forenklet sproget og lavet nogle pakker (nederst på siden), der vil tage problemerne af dine skuldre og hjælpe dig med at få succes online, uden at du behøver at kende til IT nørdet sprog og faglige udtryk.

Jeg har forklaret nogle af fordelene for hver pakke og holdt dem enkle i sproget, men det væsentligste er, hvordan vi starter, og det gør vi med en ”Undersøgelse”.

Undersøgelse vil hjælpe os begge, til at vælge den helt rigtige løsning til dig fra starten, så vi sammen finder den mest effektive service.

Ingen gætværk – ren besked.

Online forretning har ændret

Den nye forretning online – Forandringen!

E-handlen har ændret verdensbilledet, økonomien, tiden, internettet og menneskerne (brugerne) har ændret sig med tiden og udviklingen, du er nødt til også, at ændre dig og din online forretning, for at være med og få din del af kagen.

Som virksomhedsejer, vil du falde i en af to kategorier:

Enten er du meget IT kyndig eller… Du ønsker at lukke ørerne, når ord som søgemaskine optimering (SEO), ”knækkede links”, “FTP” og ”Responsive” bliver nævnt.

For de virksomheds ejere, der er Internet-kyndige og har en vis viden om hjemmesider, de kan roligt springe de næste afsnit over, det er hvad du allerede kender til og bare checke mine pakketilbud i bunden af denne side.

Uanset hvilken situation du passer ind i, er det stadig et faktum, at det afkast, du fik for nogle år siden sandsynligvis vil koste dig langt flere ressourcer, at producere i dagens marked. Hvis du ikke følger med.

Kunderne har ikke tid eller tålmodighed til enten, at søge efter oplysninger, der ikke serveres første gang de søger, eller hvis der opstår problemer i købsprocessen, på vej til din kurv eller ethvert andet sted, hvor tålmodighed og tid er påkrævet! Så er de PIST VÆK med et klik.

Hvis du har en lokal butik på Hovedgaden, hvor dine kunder kommer ind ad døren, så vil de have en vis del tålmodighed, til at finde det de er på udkik efter … men på nettet er de et klik væk fra en anden butik! Kunderne er ikke loyale længere! De er kun loyale mens du stadig tilfredsstille deres behov.

De fleste virksomhedsejere tror, at fordi de selv brænder for deres virksomhed og produkter, så vil alle deres besøgende også brænde på sammen måde. Lad dig ikke falde i denne blinde og tåbelige fælde. Alle dine fremtidige indtægter ligger i hænderne på dine besøgende, og det handler KUN om dem.

Smart abonnement på online SEO pakke

Hvad jeg kan gøre for din virksomhed?

BizDoktors virksomheds-produkter

Jeg tilbyder “Sunde fornuftige DANSKE [Webmaster Pakker], der hjælper og optimerer din virksomhed til succes.

Derudover kan disse Webmaster-pakker kombineres med salgsfremmende muligheder, som du måske ønsker, at investere i fra tid til anden, for at øge salget og få flere besøgende. Fordelen ved mine Webmaster pakker er, at jeg holde min erfarne øje på dit websted … og arbejde struktureret, intensivt og målrettet på din strategi for din online forretning.

Det er både smart, effektivt og økonomisk forsvarligt, for det ville koste dig mere, at have en person ansat eller betale for et quick-fix lige her og nu løsning!

Fordelen ved min tjeneste er, at jeg tager mig af, hvad skal justeres, som om det var min egen forretning, fordi jeg ved, hvad det vil sige at være selvstændig og leve af e-handel. Jeg ved hvad dine penge er værd, hvor hårdt du arbejder for at tjene dem og hvor dyrt det er, når en hjemmesider ikke er lavet korrekt. Det er nemlig ikke kun omsætning og kunder du mister, det er positioner, eksistens …

1. Synlighed: Her er jeg, kan du se / høre mig?

(Google) søgemaskinen har regler (algoritme), for hvad der gør din hjemmeside synlig. Når du følger Googles regler og holder ”robotten” glad… så vil Google virker for dine kunder.

Google’s mission: at hjælpe kunderne med at finde præcis, hvad han / hun har bedt om på den mest effektive måde. Nøglen her er ”relevant”; du får hvad du søger efter!

Google Ranking

De hjemmesider, der opfylder denne mission, altså at de giver præcis hvad kunden har bedt om – levere korrekt søgeresultat og vel at mærke hurtigt og relevant – vil rangér højest. (Komme øverst i søgeresultaterne). Når du støtter op om Google og deres mission, vil ”robotten” opgradere dit websted til en position, der er højere end de hjemmesider, der ikke gør.

Målet er for alle handlende, at komme på den første side i kundernes søgning (som du kan se her, med en af mine hjemmesider). Det er meget sandsynligt, at der i denne hurtige tidsalder, at langt de fleste kunder vil finde noget de har søgt efter, på den første side af Google. Så de kommer aldrig videre til søgeresultater på side 2, 3, 4…, så det er noget at stræbe efter. Google bliver også bedre og smartere til at finde det folk søger efter, da de jo har alle data og adfærdsmønstre.

Google Ranking

For at opfylde Googles mission og få robottens opmærksomhed skal du vide, hvordan robotten fungerer og hvordan den giver dig ‘positioner’ (score), hvordan og hvornår den kunne give dig en meget uvelkommen “lussing” . Mange hjemmesider mister “ranking” på grund af fejl, der (nemt) kan blive udbedret. Men hvis du ikke ved hvad du skal kikke efter eller klare disse problemer…

Som jeg nævnte tidligere, er det netop her hvor min værdifulde erfaringer kommer ind. Den korte version, er at mange virksomhedsejere slet ikke interessere sig for disse tekniske problemer og enten, ikke kender deres eksistens eller kaster problemet i bunken: ”Jeg forstår det ikke”.

Prisen for synlighed kan variere meget, afhængigt af størrelse, branche og arbejde involveret. Jeg kategorisere dem i pakker som: små, ​​mellem eller store. For at give dig en idé, ville en lille virksomheds hjemmeside være en ca. 15 sider med 5 søgeord.

2. Konvertering: Problemer du ikke kan se

At konverterer en besøgende, til at købe (blive en kunde) kaldes for en “konvertering”. Des mindre effektivt dit websted er, jo mere tid, penge og energi er du nødt til at investerer i at optimere (gøre bedre) din salgsproces online.

Det er noget ganske andet med en lokal butik på strøget. Så medmindre du er en erfaren webmaster og du kender din vej rundt i dit websted tekniske baglokaler eller du faktisk går gennem dit websted regelmæssigt og teste alt, som en kunde ville gøre det og ikke som virksomhedsejeren, så er der sikkert mange problemer, der kan være årsagen, til at kunderne forlade din webshop før de får gennemført et køb. Besøgende som du sikkert har arbejdet hårdt for at få eller betalt store summer for, at tiltrække til din hjemmeside?

De mest almindelige fejl

  • Broken links (knækkede links)
  • Filerne der ikke indlæses (missing, orphans)
  • Keywords problemer: kunder søger efter “eyelashes”, ikke “øjenvipper”
  • Links ikke synlig nok, købsprocessen tager for lang tid / klik eller skaber forvirring/usikkerhed!
  • Opdateret software, script / nye plugins forårsager konflikter og fejl
  • Uopdateret software, scripts / gamle plugins forårsager sikkerheds hullere
  • Formularer, der ikke sender oplysninger til og fra dine kunder
  • E-mails / nyhedsbreve til kunder, der ikke bliver modtaget
  • Fejl i betalingsprocessen, blokerer kunder i at gennemfører købet

Fokus på konverteringer kan være effektivt på tidspunkter, hvor et websted ikke har nok materiale (indhold) til at Google kan rangere websitet højt nok, til at kunderne kan finde sitet. Det svarer til, at have en butik i udkanten af byen, hvor der ikke er megen trafik.

Du kan ikke flytte butikken til gågaden, men du kan sørge for og sikre dig at de fleste besøgende, der kommer gennem døren køber!

3. Brugervenlig: Kunderne tænker nu med deres øjne

Kunde salg: HVILKET LINK? Jeg kan ikke se noget link? Alle “call to action” (ønsket handling, som købsknapper, tilmeldinger etc.). Skal være meget synlig og skiller sig ud fra resten af siden. Vigtige links bliver ofte mest effektive, når de er lavet som knapper, der adskiller dem fra alle de andre links, og når de placeres i områder omgivet af luft (“white space”). Kunderne læser sjældent teksten på dine sider, de scanne eller skimter.

“Call To Action” – Knapper

Mit hjerte brænder for, at fører kunderne hele vejen (helst så kort og hurtigt som muligt) igennem købsprocessen. Så min opmærksomhed er meget fokuseret på “call to action” og konstant teste hvad, der virker for kunderne på et givent site. Split-Teste (at teste forskellige kombinationer mod hinanden og lade tallene vælge vinderen).

Call to action buttons

HerbalCenter ”One-Page Checkout”

HerbalCenter One-Page Checkout

Fornylig ændrede jeg min butiks betalingsprocessen til en samlet checkout side med: Kunde data, levering og betaling – en såkaldt “one-page checkout”, i stedet for de sædvanlige fire siders proces, hvor kunderne jævnligt kommer på tværs, i tvivl eller forlader halvvejs igennem. (Mange går frem og tilbage for at leje med leverings muligheder (det kan ødelægge sporingsdata)).

Jeg splittestede og målte på mine besøgende igennem købsprocessen, og blev overrasket over, hvor mange der påbegynder et køb, men ikke fuldføre hele købsprocessen. De forlader deres kurve (abandon basket). Med hver ekstra side kunderne skal igennem og deres computer skal indlæse, kan der ske mange forskellige fejl og opstå problemer, der kan få kunderne til at afbryde eller mister tilliden og troen på sikkerheden for webstedet.

Alt for mange trin/sider i købsprocessen er en stor “deal breaker”. Disse ting er jeg på vagt overfor som webmaster, men de fleste virksomhedsejere er ikke engang klar over det, eller andre funktioner, der gør både deres eget arbejde nemmere og får kunderne til at købe. Enkelte funktioner kan radikalt ændre konvertering fra besøgende til kunder, der svinge Dankortet og trykke på DIN “Gennemfør Ordren” knap! – og det du IKKE ved – vil skade dig (på bundlinjen).

4. Vedligeholdelse – Webmaster service

Vedligeholdelse Service: Software, scripts og web-værktøjer bliver opdateret med lysets hastighed. Mange hjemmesider knækker under og lider på grund af opdateringer, der enten ikke er blevet installeret eller der opstår konflikter med andre scripts, funktioner, koder etc. De fleste virksomhedsejere besøger ikke deres hjemmesider regelmæssigt og teste for fejl … desværre.

Mange tror, at når hjemmesiden er online er der “færdig”, den virker bare… nu skal der handles! Men det er langt fra virkeligheden. En hjemmeside og webshop skal vedligeholdes mere end en toårig baby. Mange lader kunderne finde fejlene, men kunderne rapporterer dem ikke, de forlader bare hjemmesiden eller kurven og finder en anden forretning, der virker!

I nogle tilfælde er hjemmesider nede, uden at ejeren selv er klar over det. Det er bare ikke godt nok, hvis du vil have succes online, skal du overvåge dit site. Jeg hjælper gerne med at overvåge, lege “Big Brother –Watchdog” for sådanne problemer.

Klar til at få (mere) succes?

Obligatorisk Forretnings Undersøgelse

  1. Det er vigtigt, at jeg tager et kig på din virksomheds site(s ), for at få et overblik, som en slags “Undersøgelse” af tilstande. Dette betyde at dit site får et “Lægebesøg”. Det koster et beskedent beløb.
  2. Ud fra hvad jeg opdager i min undersøgelse vil jeg anbefale, hvilke medicin og operation(er) der vil give dig den maksimale effekt og udbytte. Måske har du allerede besluttet dig for en bestemt pakke/operation? Så vil undersøgelsen vise dig hvordan og hvad der skal gøres, for at få det bedste ud af dine ressourcer.

De oplysninger og data undersøgelsen viser, kan spare dig for værdifuld tid, penge, energi og fejltagelser. Blot et enkelt telefonopkald har sikret en af ​​mine patienter 40.000 kroner i rabat på hans hjemmesides design regningen.

***Priserne er excl. moms.

Pris eksempel: Start 2.399,- kr. for undersøgelsen. Derefter aftales abonnement (small, medium, large) alt efter størrelse af site og opgave.
Abonnement kan aftales til 6, 12, 24, 36 måneder.

Næste Trin… Lad os komme i gang

Udfyld skemaet og lad mig kontakte dig uforpligtende pr. telefon.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.