Terapeut og forfatter Jette Holm

Terapeut og Forfatter: Jette Holm

Biz Doktor Opgave

Jeg vil flere kunder fra internettet!”

Jette Holm, terapeut og forfatter kontaktede BizDoktor med et ønske om bedre synlighed på internettet, specielt i søgemaskinerne (Google).

Biz Doktor Løsningen

Jeg tager altid et grundigt syn på virksomheden, som den faktisk ser ud, mest for at forstå hvad kundeoplevelsen er og nok det mest essentielle: Om det opgaven lyder på, faktisk er det bedste og mest effektive for klienten!

Jeg ser på, hvordan de kan skabe de resultater, de ønsker i de færreste mulige trin og med de eksisterende ressourcer de har.

Jeg observerede, at Jettes hjemmeside ikke indbød hendes potentielle kunder til handling. Det var kun information – One Way!

Jette Holm er 1000 gange mere power-fuld end hendes site!

Ingen hjemmeside kan nogensinde erstatte det personlige, man oplever, ved at mødes med personen selv – I dette tilfælde, med Jette Holm er det meget tydeligt allerede ved første øjekast. Her er virkelig tale om en stærk personlighed, med erfaring og gennemslagskraft af kalibre.

Biz Doktor Løsningen

At investere penge, for at skabe trafik til hendes hjemmeside, ville ikke være den mest effektive løsning, i hjemmesidens daværende form. Det ville være bedre, at forbedre effektiviteten af hjemmesiden til, at konverterer folk fra bare at besøge hendes hjemmeside, til at se Jettes mange fordele og tilskynde de besøgende, til at drage fordel af hendes store udbud, som hun tilbyder som holistisk terapeut. Det fremgik tydeligt af et tættere samarbejde med Jette at hun mestre et væld af viden, erfaring og en meget god intuition, som ikke var blevet fremhævet online.

Webdesign

Det eksisterende webdesign var Jette glad for, så designet blev blot rettet lidt til, men analysen og en række samtaler med Jette vidste, at der skulle anvendes en anden strategi, struktur, interaktion samt “call to action” på hjemmesiden. Et ny og mere effektivt nyhedsbrev og autoresponder blev også besluttet og implementeret.

Der blev også produceret enkelte video til Jettes hjemmeside og på sigt skal der implementeres en komplet video strategi!

Jeg visualiseret Jettes website i en ramme som om det er en rigtig butik 

  • som en forbigående kunde på gågaden ville se shoppen.

Husk på at man som regel har meget kort tid [læs sekunder], til at fastholde kundens interesse og få dem til at blive på siden!

Jette Holm DK – Før

Når man betragtede Jettes gamle hjemmeside kan man se, at kunden ikke var opfordret til at udfører nogen handling og der var ganske få ting, at lægge mærke til.

Jeg lagde specielt mærke til, at Jette har en meget præsis og værdifuld viden, der kan hjælpe mange mennesker og at disse skulle deles igennem nyhedsbreve, som samtidigt kan bygge hendes kundekreds endnu stærkere.

Dette område var slet ikke blevet udnyttet fuldt ud. Jettes hjemmeside manglede fokus på hvad kunderne efterspurgte og hjalp ikke den besøgende til, på en nem måde, at diagnosticere problemområder som Jette kunne hjælpe med. Forsiden lod dem *bare* surfe rundt, når det er klart at man besøger en terapeuts hjemmeside, når man har et problem, man har erkendt at man mangler hjælp til.

Jette Holm DK – Efter

Nyhedsbrev

Ny autoresponder, email strategi og opfølgning Men fokus på nemhed, overskuelighed og effektivitet blev en meget enkel og leverings-sikker autoresponder implementeret til både nyhedsbreve og opfølgnings-mails, inklusiv automatiseret til og afmelding samt opdatering!

Billedet viser en nydesignet email skabelon til Jette Holm

Disse enkle ændringer har øget Jettes inspiration og motivation. Jette har nu en meget nem metode online til at få præciseret kundernes problem og derved få endnu skarpere fokus på løsningen. Nu kan Jette bruge tiden på kunderne og at skrive artikler, kundehistorier (referencer)… Og Jette er faktisk en fantastisk skribent… Hun har jo også udgivet et mindre hav af bøger. Nu kan hendes forretning og besøgende få glæde af hendes skrivefærdigheder, da hun selv kan udgive, redigere artikler online!

Jeg anbefalede Jette at skabe en “Hjælpsom Rapport” som en gratis gave, hun kunne sende til alle, der tilmelder sig hendes nyhedsbrev. Det koster ingen penge og vil medvirke til opbygning af kundebasen!

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar