Terapeut og forfatter Jette Holm

Jette Holm er en holistisk terapeut og underviser

Jette Holm  er forfatter til en lang række bøger og indehaver af “Den Danske Skole for Komplementær terapi” på Frederiksberg og arbejder i det daglige professionelt med personlig udvikling og holistisk tankegang. Hun har undervist i Danmark, Sverige, Norge, Finland, England, USA og Japan og er en efterspurgt underviser og terapeut.

Synlighed i medier men ikke online

Jette Holms popularitet (kendisser) er voksende i takt med “alternative” metoder anerkendes og benyttes af stort set alle. Som støtte skulle Bizdoktor stadfæste “baglandet” i form af synlighed på Google og andre søgemaskiner.

Opgaven var enkel

Synlighed – Ihhh det er så godt at kunderne kender ordet… Men arbejdet er ikke så enkelt i alle tilfælde. Men i gang kom vi.

Conversion – Call to Action

Det eksisterende webdesign var Jette glad for, så designet blev blot rettet lidt til, men analysen og en række samtaler med Jette vidste, at der skulle anvendes en anden strategi, struktur, interaktion samt “call to action” på hjemmesiden. Et ny og mere effektivt nyhedsbrev og autoresponder blev også besluttet og implementeret.

Der blev også produceret enkelte video til Jettes hjemmeside og på sigt skal der implementeres en komplet video strategi!

Jeg visualiseret Jettes website i en ramme som om det er en rigtig butik

  • som en forbigående kunde på gågaden ville se shoppen.

Husk på at man som regel har meget kort tid [læs sekunder], til at fastholde kundens interesse og få dem til at blive på siden!

Jette Holm DK – Før

Når man betragtede Jettes gamle hjemmeside kan man se, at kunden ikke var opfordret til at udfører nogen handling og der var ganske få ting, at lægge mærke til.

Jeg lagde specielt mærke til, at Jette har en meget præsis og værdifuld viden, der kan hjælpe mange mennesker og at disse skulle deles igennem nyhedsbreve, som samtidigt kan bygge hendes kundekreds endnu stærkere.

Dette område var slet ikke blevet udnyttet fuldt ud. Jettes hjemmeside manglede fokus på hvad kunderne efterspurgte og hjalp ikke den besøgende til, på en nem måde, at diagnosticere problemområder som Jette kunne hjælpe med. Forsiden lod dem *bare* surfe rundt, når det er klart at man besøger en terapeuts hjemmeside, når man har et problem, man har erkendt at man mangler hjælp til.

Jette Holm DK – Efter