Handelsbetingelser

Handelsbetingelser WordPress & WooCommerce Webshop

Oplysninger om BizDoktor’s Webshop

Vortex Consulting – BizDoktor.dk

WordPress og WooCommerce Ekspert. Webmaster og designer for stærk tilstedeværelse på Internettet. Marketing og virksomhedsrådgivning.

BizDoktor.dk - Vortex Consulting

Søndergårds Allé 31, 1. th.
Måløv 2760
Danmark
Telefon: +4526753655
URL: https://bizdoktor.dk
Momsnummer: 19257770

Mandag12:00 PM - 4:00 PM
Tirsdag12:00 PM - 4:00 PM
OnsdagLukket
Torsdag12:00 PM - 4:00 PM
Fredag12:00 PM - 2:00 PM
LørdagLukket
SøndagLukket

OBS: Vores adresse er ikke en besøgsadresse. BizDoktor.dk er en internetbaseret forretning med digitale produkter og ydelser. – Kontakt os

Bank: Nykredit Bank – City Afdeling København K.
Reg: 5470 Kontonr.: 0002017656

Når du afgiver bestilling, accepterer du de generelle nedenstående betingelser gældende for BizDoktor.dk. Med forbehold for ændringer, prisstigninger og fejl.

BizDoktor Handelsbetingelser

Betaling & Priser

Du har følgende mulighed for betaling:

  1. Bankoverførsel
  2. Faktura (Kun til firmaer med en forudgående aftale)

Betaling af digitale ydelser, service, web-pakker, grafik og licenser er altid forud for levering, med mindre andet er aftalt eller skrevet og godkendt af BizDoktor.dk

Har du købt et digitalt produkt, vil produktet blive sendt eller lagt klar til download, når vi modtager betalingen! Digitale produkter kan downloades 2 gange indenfor 3 dage. Herefter fjernes det automatisk. Har du bestilt en digital ydelse, vil vi først påbegynde arbejdet, når den fulde betaling er modtaget!

Betaling vil først blive trukket på dit kreditkort, når varen afsendes/leveres såfremt du har benyttet kreditkort betaling. Digitale ydelser/arbejde betales altid forud.

HASTE, EKSPRES, “VIGTIGE” -opgaver
Disse løser vi gerne og hurtigt. Men bliv ikke overrasket over en merpris for at skubbe andre kunders sager af bordet. Derudover tager vi et gebyr for arbejde efter åbningstid, søn og helligdage samt i ferieperioder.

Hvis du kommer i restance, indstilles al arbejde, projekter & udvikling indtil din saldo er på plads. Bizdoktor.dk forbeholder sig retten, til at nedtage og fjerne eller lukke for adgang til ikke betalte produkter, services, licenser etc. Enhver rykkerskrivelse pålægges rykkergebyr på 200,- kr. + 2% renter. Efter 3. rykker overgår sagen til inkasso & inddrivelse. Genetablering af licenser, plugins og opsætning m.v. medfører gebyrer.

Hvis du har abonnement(er) (SEO, WordPress vedligeholdelses plan, Webmaster service, plugin, licenser eller lign.) så er det altid forud betalt. Disse prisreguleres hvert 6. måned.

Opsigelsen er minimum 30 dage før datoen for fornyelsen (periode start). Hvis du deler adgang/opsætning med tredje part eller andre admin brugere eller der retters i diverse (sikkerheds) indstillinger sat af BizDoktor i plugins, bortfalder opdateringsaftaler og vi sætter alt til standard uden varsel – dette kan medfører gebyrer og annullering af licenser m.m.

Bestilling

Alle priser vises i DKK og er eksklusiv moms. Fragt, moms og kreditkort gebyr tillægges i forbindelse med købets gennemførsel.

Når du bestiller produkter/ydelser på BizDoktor.dk, skal du være opmærksom på, at aftalen ikke anses for endelig indgået, før du modtager en (automatisk) og godkendt bestillings-bekræftelse fra BizDoktor.dk. Bestillings-bekræftelsen bliver sendt til den angivne e-mail adresse. Der kan blive påført evt. ekspres gebyrer ved korte, urimelige deadlines eller weekend/helligdags arbejde.

Levering

Afhængig af opgavens omfang aftales leveringen typisk i samme uge. Større design og hele websites med webshops etc. er leveringen op til 3 uger. Leveringen aftales fra sag til sag og kan være længere ved f.eks. udvikling eller større komplekse løsninger etc.

Fragt & Kørsel

100 % af vores produkter er digitale services. Bliver en pakke nødvendig, sender vi denne efter gældende takter fra Post Danmark fra dag til dag.
Kørsel er altid 500,- Dkr i startgebyr plus 8,- kr. pr. km. ifølge Google Maps “One Way”.

ALL INCLUSIVE – Webmaster services m.m.

ALL-INCLUSIVE og Alm. Opdaterings abonnementer omfatter IKKE: oprettelse af, eller redesign af sider, indlæg, rettelser, tasteopgaver, layout, design, video, audio, kampagner herunder ‘landingpages’, udvikling, nye funktioner, research, genskab v/angreb, nedbrud og brugerfejl, sikkerhed og backup, Shop Plugins, Betalings-tunnel, gebyrer eller opsætning. Ej heller nedbrud, fejl, kollisioner eller imcompalitet, der er forvoldt af plugins både PRO og gratis versioner. Hosting, DNS eller udefra komne fejl, nedbrud eller fejl fra og i installeret software. Arbejde for og med 3. part eller deres abonnementer, sociale medier – herunder konti, design og grafik. Ansvar for copyright, billeder etc. er altid kundens eget.

ALL-INCLUSIVE abonnement(er) er et tillæg til abonnement(er). Der dækker normal/almindelig hjælp med sitet, grafik samt ad hoc opgaver i et aftalt mindre omfang.

Accept og opsigelse

Ved første betaling af et abonnement accepteres alle disse særlige vilkår i minimum 12 måneder ad gangen og en evt. opsigelse herefter skal være os i hænde 3 måneder før udløb. En opsigelse fritager ikke en for betaling perioden ud. Der kan i sjældne tilfælde være et opsigelsesgebyr samt fjernelse af arbejde samt script etc. som BizDoktor ejer og benyttet under arbejdet.

Der er INGEN returret, fortrydelsesret eller garanti på digitale produkter eller ydelser!

Bestillings bekræftelse.
Så snart vi har modtaget din bestilling via Internettet, sender vi en e-mail med bekræftelse til dig. Denne e-mail vil indeholde den samlede betalingssum, samt et ordrenummer.

Der vises en kopi af bestillingen i forbindelse med købets gennemførsel. Endvidere sendes bekræftelsen pr. e-mail til den adresse du har opgivet i forbindelse med købet. Du kan efterfølgende hente dine bestillings og købs dokumenter online, hvis du har oprettet en brugerkonto på Bizdoktor.dk

Ved afsendelse / levering af varen eller service modtager du en e-mail med din faktura. Biz Doktor forbeholder sig retten til, at afvise enhver ordre, bestilling uden grund.
Du skal oplyse dit firmanavn, navn, CVR, adresse og telefonnumre ved bestilling benytter du vores webshop accepterer du ved afkrydsning accept af vores handelsbetingelser ellers anser vi det som accept når du bekræfter din bestilling og igen ved din første indbetaling.

Forbehold for lager, prisstigninger og trykfejl.

BizDoktor Handelsbetingelse

Fortrydelsesret:

Du har fortrydelsesret på produkter 14 dage. Du har fortrydelsesret på bestilt services og digitalt arbejde indtil vi påbegynder arbejdet. Afbryder du samarbejdet inden leveringen, påregner vi en bod for arbejdet i procent og forhold til omfang, udlæg og indkøb samt arbejdstid m.v. Rest beløbet tilbagebetales til dig. Fortrydelsesretten gælder ikke specialfremstillede varer, kode, udvikling, software licenser, varer med specielle design etc.

24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, du har konstateret fejlen eller manglen.

Garanti for placering på side 1 i søgemaskinerne?

Det er der ingen, der kan eller vil love dig.

Ingen kan give garanti for bestemte placeringer på Google, fordi Google hele tiden ændrer vilkårene for opbygningen, indholdet og dermed ranking af dit site – alle sites. Men med en “Rank Rapport” kan du/vi følger dine placeringer på Google tæt og holder øje med de ændringer der laves, så er chancerne for bedre placering og skabe rigtig gode resultater langt bedre – men stadig uden garantier. Se mere om en evt. “Rank Rapport” i shoppen.

Ny Hjemmeside / Blog eller design?

Ved bestilling af hjemmesider, WordPress installationer, blogs og eller med og uden design. Er det altid gældende, at man får en mulighed for rettelser efter modtagelsen af 1. revision. Derefter er rettelser efter timepris.

Ophavsret

Indholdet af denne hjemmeside er ophavsretslig beskyttet, og tilhører Biz Doktor. Hele eller dele af billeder på hjemmesiden må ikke bruges uden Biz Doktor’s tilladelse.

Billeder leveret af Biz Doktor må ikke reproduceres, og må ikke bruges i reklamesammenhæng uden Biz Doktor’s tilladelse.

Alt udført arbejder, der evt. leveres med billeder, foto, tekst eller video, tekst etc. er altid midlertidige/demonstrations modeller. Disse kan være 3. mands copyright. Du er selv som kunde ansvarlig for alle rettigheder, både til det materiale du afleverer og som du får retur fra os. Vi anbefaler at du såfremt du ønsker, at publicerer materialet, at du indhenter de forskellige rettigheder ved køb eller indhentning af tilladelser.

Frembringeren, Biz Doktor, har den fulde ophavsret til frembragte udkast/tegninger/illustrationer/opsætning/design/koncept/tekst.

Sådan sikre vi din succes!

  • Et godt “Projekt” er grundigt beskrevet og gerne illustreret/tegnet.
  • Et godt “forløb” er god kommunikation og forventninger er afstemt på forhånd, både med service, produkt og økonomi.
  • Ofte er det misforståelser og “jeg troede du kunne se hvad jeg tænkte” situationer, der gør en oplevelse frustreret – På begge sider af bordet!

Når du peger på et design (template/skin), du har set på nettet og du/vi installerer det. Ser det ALDRIG ud som den demo du så!
Der er lagt mange timer i demo’en for at få den, til at vise alle de smarte funktioner, features og sælgende elementer du ser.
Men det betyder ikke, at det falder ud af kassen af sig selv, ved blot en simpel installation og tryk på “den magiske knap”. Der skal ofte mange timers arbejder til samt indkøb af billeder (rettigheder), elementer som ikoner, knapper illustrationer ekstra etc. til for at få det bare i nærheden af demo sitet.

Hvis det aftales, kan vi sørge for, at det du får til dels ligner demo’en så tæt på som muligt (efter behov). Derefter skal dine tekster, egen billeder og sider så lægges ind. Dette arbejde kan tage længere tid, end at skifte/installerer det nye “design”.

Har du ikke en “fast” pris, udførers dette pr. timebasis og kan løbe op.

Jeg anbefaler, at vi aftaler et “budget”, så du ikke får en overraskelse.

Når vi aflevere dit “projekt”, har du som hovedregel altid 1. rettelse (klart beskrevet og grundig). Hvis du “opfinder” nye funktioner eller laver om på det oprindelige udkast/bestilling, skal det nye installeres, disse ekstra ting er på timebasis.

Det handler altså om, at vi har “EN KLAR AFTALE” fra starten. – Afstemte forventninger

Kvalitetssikring

Jeg/vi (BizDoktor team) arbejder med mit/vores hjerte og med fokus på kvalitet, så DIN oplevelse bliver så god som mulig.

Når jeg går dybt ned i dit projekt/hjemmeside/kode og måske opdager en “gammel” fejl (ofte i en eksisterende hjemmeside), kan jeg ikke bare lade den slippe forbi, det skal være i orden. Så når jeg aflevere noget, er de fejl (jeg har opdaget og set) rettet til. Ofte løber jeg ind i småting, som tager lang tid at løse, eller store fejl som kræver ingen tid at rette.

Støder jeg på fejl, der er vanskelige at rette eller kan betyde “konflikter”, spilder jeg ofte mere tid, ved at “spørge om lov” og forklarer problematikken end det ofte kan løses på. Til disse “KVALI-RET” anbefaler jeg, at vi aftaler et budget eller en DO / DO-NOT aftale! Ofte er det nemmere, hurtigere og billigere at klare problemet, end at skulle stoppe, forklare og få godkendt tingene.

Løsninger:

  1. “DO” alle under 1 times varighed dog max. 5 timer pr. måned – Budget.
  2. “Do Not” – Kom med forklaring og få godkendt hvert ting.
  3. “NOT AT ALL” – Spring alle fejl over og færdiggør jobbet.
  4. “KVALI-RET” – Alle fejl skal rettes – Vi vil have det bedste site – I bund og grund er det vel en tillidssag! << ANBEFALES

Skaber jeg succes for dit site – Bliver jeg din faste leverandør og din tillid er fortjent!
Springer jeg over diverse fejl og ting, der kan skade dit site/positioner får ingen af os succes med din sag/site!

Forbehold, ansvar og data

Med forbehold for tastefejl, fejl og uvarslet ændringer, prisstigninger, gebyrer etc. og m.m. Vi forbeholder os retten til at efter fakturer leverandør stigninger, valutakurser, m.m. der ikke varsles i god tid.

Fortrolighedspolitik

BizDoktor forstår og respekterer vigtigheden af privatlivet på internettet. BizDoktor vil ikke afsløre dine information til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. BizDoktor vil aldrig sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart ikke engang  med din forudgående tilladelse. Kun data, der er nødvendig for at gennemfører transaktionen gemmes i sikre databaser via krypteret forbindelse.

Ansvar

BizDoktor kan ikke gøres ansvarlig for hverken indhold, copyright, billeder eller persondata herunder cookies og følsomme data. Det er ALTID kundens eget ansvar, at alt indhold ikke strider mod de gældende regler samt overholder loven. Kunden skal selv sørge for, at følge den gældende lovgivning også persondata lovgivningen (Se om du er “GDPR Compliant“) m.v. Fejl eller uhensigtsmæssige ting, der opstår i forbindelse med opdateringer fra WordPress, WooCommerce eller andre plugins fra tredje part eller udviklede, PRO Plugins  er IKKE omfattet af en evt. vedligeholdelsesaftale. Se hvordan du overholder Cookie-lovgivningen. Sådan kan du checke hvad, der er gemt i en Cookie.

Opbevaring af data

Vi opbevarer kun de data, der er påkrævet, for at fuldfører din bestilling eller henvendelse. Ingen data vil blive videregivet. Når du bestiller, udfylder felter, forme eller tilmeldinger her på vores hjemmeside, opbevares disse data sikkert og beskyttet i så kort tid som muligt. Du kan anmode os om sletning af alle dine data. Transaktioner gemmes aldrig, det håndteres igennem en krypteret tunnel af vores indløser.

Privatlivs Politik & Cookies

Privatlivs Politik og Cookie

Here at BizDoktor we take privacy seriously and will only use your personal information to administer your account.

Forms

When you submit a support question we collect your first name and last name (only when provided) and your email address so that we can correspond with you. When you subscribe to our newsletter we collect your name (only when provided) and your email address so that we can correspond with you. Your personal data will not only be stored in the website’s database but also in Aweber, the application we use to send our newsletters.
When you submit a request for a new item or product in our shop we store your email address and the data you provide so that we can keep you updated about your request.

Google Analytics

We use Google Analytics to track visitors on this site. Google Analytics uses cookies to collect this data. In order to be compliant with the new regulation Google included a data processing amendment. The data we collect will be processed anonymously and “Data sharing” is disabled. We don’t use other Google services in combination with Google Analytics cookies.

Aweber

We use Aweber for our newsletter campaigns. Aweber is the world’s largest marketing automation platform and is GDPR compliant. They have a campaign builder that makes it easy to create email templates. In Aweber we only store your email address and the data you provide. Those data will never be shared with third party.

PRIVATLIVS POLITIK & COOKIES
Vortex Consulting - Bizdoktor

Privatlivspolitik for BizDoktor.dk
Dataansvar

Vi tager din databeskyttelse alvorligt

Vi behandler persondata og har derfor vedtaget denne privatlivsbeskyttelsespolitik, der fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.

For at beskytte dine persondata bedst muligt, vurderer vi løbende, hvor høj risikoen er for, at vores databehandling påvirker dine grundrettigheder negativt. Vi er især opmærksomme på risikoen for, at du udsættes for diskrimination eller ID-tyveri, eller lider økonomisk tab, tab af omdømme eller datafortrolighed.

Kontaktoplysninger

BizDoktor.dk er dataansvarlig, og vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Kontaktperson: Peter Netz Lassen
Adresse: Søndergårds Allé 31, 1. th. – 2760 Måløv
CVR: 1925 7770 VORTEX CONSULTING – BizDoktor
Website / Kontaktform: BizDoktor.dk

 

Vi sikrer fair og transparent databehandling

Når vi beder dig om at stille dine persondata til rådighed for os, oplyser vi dig om, hvilke data vi behandler om dig og til hvilket formål. Du modtager oplysning herom på tidspunktet for indsamling af dine persondata.

Vi indhenter ikke oplysninger fra andre aktører.

Behandling af persondata

Vi anvender denne type data om dig

Vi anvender data om dig for at gøre vores service bedre og sikre kvalitet i vores produkter og tjenester samt i vores kontakt med dig.

De data, vi anvender, omfatter:
– Almindelige persondata

  • Vi sammenstiller ikke data.
  • Vi indsamler og opbevarer dine persondata til bestemte formål
  • Vi indsamler og opbevarer dine data i forbindelse med bestemte formål eller andre lovlige forretningsmæssige formål.

Det sker, når vi har brug for at:

  • Behandle af dit køb og levering af vores ydelse
  • Opfylde din anmodning om produkter eller tjenester
  • Forbedre vores produkter og tjenester
  • Tilpasse vores kommunikation og markedsføring til dig
  • Administration af din relation til os

Vi behandler kun relevante persondata

Vi behandler kun data om dig, der er relevante og tilstrækkelige i forhold til de formål, der er defineret ovenfor. Formålet er afgørende for, hvilken type data om dig, der er relevante for os. Det samme gælder omfanget af de persondata, vi bruger. Vi bruger fx ikke flere data, end dem, vi har brug for til det konkrete formål.

Inden vi behandler dine persondata, undersøger vi, om det er muligt for os at minimere mængden af data om dig. Vi undersøger også, om nogle af de datatyper, vi anvender, kan bruges i anonymiseret eller pseudonymiseret form. Det kan vi gøre, hvis det ikke indvirker negativt på vores forpligtelser eller den tjeneste eller service, vi tilbyder dig.

Vi behandler kun nødvendige persondata

Vi indsamler, behandler og opbevarer kun de persondata, der er nødvendige i forhold til at opfylde vores fastsatte formål. Derudover kan det være bestemt ved lovgivning, hvilken type data, der er nødvendig at indsamle og opbevare for vores forretningsdrift. Typen og omfanget af de persondata, vi behandler, kan også være nødvendige for at opfylde en kontrakt eller en anden retlig forpligtelse.

Vi vil gerne være sikre på, at vi kun behandler persondata, der er nødvendige for hvert af vores bestemte formål. Derfor er det indlejret i vores it-systemer, at der alene indsamles den datamængde, der er nødvendig. Det sikres også automatisk, at omfanget af behandlingen ikke er unødigt stort, og opbevaringstiden ikke er for lang.

For at beskytte dig mod, at uvedkommende får adgang til dine persondata, benytter vi også løsninger, der automatisk sikrer, at data kun er tilgængelige for relevante medarbejdere. Der er også indlejret beskyttelse mod, at et ubegrænset antal personer kan få adgang til data. Vi leverer sikkerhed som vi også selv anvender.

Vi kontrollerer og opdaterer dine persondata

Vi kontrollerer, at de persondata, vi behandler om dig, ikke er urigtige eller vildledende. Vi sørger også for at opdatere dine persondata løbende.

Da vores service er afhængig af, at dine data er korrekte og opdaterede, beder vi dig oplyse os om relevante ændringer i dine data. Du kan benytte kontaktoplysningerne ovenfor til at meddele os dine ændringer.

For at sikre kvaliteten af dine data, har vi vedtaget interne regler og fastlagt procedurer for kontrol og opdatering af dine persondata.

Vi sletter dine persondata, når de ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som var grunden til vores indsamling, behandling og opbevaring af dine data.

Vi indhenter dit samtykke, inden vi behandler dine persondata

Vi indhenter dit samtykke, inden vi behandler dine persondata til de formål, der er beskrevet ovenfor, med mindre vi har et lovligt grundlag for at indhente dem. Vi oplyser dig om et sådant grundlag og om vores legitime interesse i at behandle dine persondata.

Dit samtykke er frivilligt, og du kan til enhver tid trække det tilbage ved at henvende dig til os. Brug kontaktoplysningerne ovenfor, hvis du ønsker yderligere oplysninger.

Hvis vi ønsker at anvende dine persondata til et andet formål end det oprindelige, oplyser vi dig om det nye formål og beder om dit samtykke, før vi påbegynder databehandlingen. Hvis vi har et andet lovligt grundlag for den nye behandling, oplyser vi dig om dette.

Vi videregiver ikke dine persondata uden dit samtykke

Hvis vi videregiver dine persondata til samarbejdspartnere og aktører, bl.a. til brug for markedsføring, indhenter vi dit samtykke og informerer om, hvad dine data vil blive brugt til. Du kan til enhver tid gøre indsigelse mod denne form for videregivelse, og du kan også frabede dig henvendelser i markedsføringsøjemed i CPR-registeret.

Vi indhenter ikke dit samtykke, hvis vi er retligt forpligtet til at videregive dine persondata, fx som led i indberetning til en myndighed.

Vi videregiver ikke dine persondata til aktører i tredjelande.

Sikkerhed

Vi beskytter dine persondata og har interne regler om informationssikkerhed

Vi har vedtaget interne regler om informationssikkerhed, som indeholder instrukser og foranstaltninger, der beskytter dine persondata mod at blive tilintetgjort, gå tabt eller blive ændret, mod uautoriseret offentliggørelse, og mod at uvedkommende får adgang eller kendskab til dem.

Vi har fastlagte procedurer for tildeling af adgangsrettigheder til de af vores medarbejdere, der behandler følsomme persondata og data, der afdækker oplysninger om personlige interesser og vaner. Vi kontrollerer deres faktiske adgang gennem logning og tilsyn. For at undgå datatab tager vi løbende backup af vores datasæt.

I tilfælde af et sikkerhedsbrud, der resulterer i en høj risiko for dig for diskrimination, ID-tyveri, økonomisk tab, tab af omdømme eller anden væsentlig ulempe, vil vi underrette dig om sikkerhedsbruddet så hurtigt som muligt.

Brug af cookies

Cookies, formål og relevans

Hvis vi placerer cookies, bliver du informeret om anvendelsen og formålet med at indsamle data via cookies.

Vi indhenter dit samtykke

Før vi placerer cookies på dit udstyr, beder vi om dit samtykke. Nødvendige cookies til sikring af funktionalitet og indstillinger kan dog anvendes uden dit samtykke.

Du kan få flere oplysninger på vores hjemmeside om vores brug af cookies, og om hvordan du kan slette eller afvise dem. Hvis du vil tilbagekalde dit samtykke, så se vejledningen under vores cookie-politik.

Hvis du skriver en kommentar på vores websted, kan du vælge at gemme dit navn, e-mailadresse og websted i cookies. Disse er til din bekvemmelighed, så du ikke skal udfylde dine oplysninger igen, når du skriver endnu en kommentar. Disse cookies vil holde i et år.

Hvis du besøger vores loginside, opretter vi en midlertidig cookie for at afgøre om din browser accepterer cookies. Denne cookie indeholder ingen personlige data og slettes, når du lukker din browser.

Når du logger ind, vil vi opsætte en række cookies og gemme din login information og dine valg af skærmvisning. Login cookies holder i to dage, og skærmvalg cookies holder i et år. Hvis du vælger “Husk mig”, vil dit login holde i to uger. Hvis du logger ud af din konto, vil login cookierne forsvinde.

Hvis du redigerer eller udgiver en artikel, vil en yderligere cookie blive gemt i din browser. Denne cookie indeholder ikke nogle personlige data og opgiver simpelthen indlægsID på den artikel, du lige har redigeret. Den udløber efter 1 dag.

Dine rettigheder har du over dine data

Hvis du har en konto på dette websted, eller har skrevet kommentarer, kan du bede om en eksporteret fil med de personlige data vi har liggende om dig, heriblandt alt data, du har givet os. Du kan også bede om, at vi sletter alle personlige data, vi har om dig. Dette indbefatter ikke nogen form for data, som vi er forpligtede til at gemme af administrative, lovmæssige eller sikkerhedsmæssige grunde. Du har ret til at få adgang til dine persondata.

Du har til en enhver tid ret til at få oplyst, hvilke data vi behandler om dig, hvor de stammer fra, og hvad vi anvender dem til. Du kan også få oplyst, hvor længe vi opbevarer dine persondata, og hvem, der modtager data om dig, i det omfang vi videregiver data i Danmark og i udlandet.

Hvis du anmoder om det, kan vi oplyse dig om de data, vi behandler om dig samt udlevere dem til dig. Adgangen kan dog være begrænset af hensyn til andre personers privatlivsbeskyttelse, til forretningshemmeligheder og immaterielle rettigheder.

Du kan gøre brug af dine rettigheder ved at henvende dig til os. Vores kontaktoplysninger finder du øverst.

Du har ret til at få unøjagtige persondata rettet eller slettet.

Hvis du mener, at de persondata, vi behandler om dig, er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. Du skal henvende dig til os og oplyse os om, hvori unøjagtighederne består, og hvordan de kan rettes.

I nogle tilfælde vil vi have en forpligtelse til at slette dine persondata. Det gælder fx, hvis du trækker dit samtykke tilbage. Hvis du mener, at dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi indhentede dem til, kan du bede om at få dem slettet. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen eller andre retlige forpligtelser.

Når du henvender dig med en anmodning om at få rettet eller slettet dine persondata, undersøger vi, om betingelserne er opfyldt, og gennemfører i så fald ændringer eller sletning så hurtigt som muligt.

Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine persondata.

Du har ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine persondata. Du kan også gøre indsigelse mod vores videregivelse af dine data til markedsføringsformål. Du kan bruge kontaktoplysningerne øverst til at sende en indsigelse. Hvis din indsigelse er berettiget, sørger vi for at ophøre med behandlingen af dine persondata.

Du har ret til at modtage de persondata, du har stillet til rådighed for os, og dem, vi har indhentet om dig hos andre aktører på baggrund af dit samtykke. Hvis vi behandler data om dig som led i en kontrakt, hvor du er part, kan du også få tilsendt dine data. Du har også ret til at overføre disse persondata til en anden tjenesteudbyder.

Hvis du ønsker at bruge din ret til data-portabilitet, vil du modtage dine persondata fra os i et almindeligt anvendt format.

Såfremt du ønsker dine data rettet, slettet eller gøre indsigelse mod vores databehandling, undersøger vi om det er muligt og giver dig svar på din henvendelse så hurtigt som muligt og senest en måned efter vi har modtaget din henvendelse.

Vi henviser altid til vores handelsbetingelser

Når du besøger vores webshop, vil vi spore:

  • Varer som du har set: Vi vil bruge denne information til eksempelvis at vise dig varer, som du har set for nylig.
  • Lokation, IP-adresse og browsertype: Vi vil bruge disse informationer til formål såsom beregning af moms og forsendelse.
  • Leverings adresse: Vi vil anmode dig om at indtaste denne, så vi eksempelvis kan beregne forsendelsesomkostninger, inden du afgiver en ordre, og sender dig ordren.

Vi bruger også cookies til at holde styr på indholdet i kurven, mens du bruger vores webshop.

Når du køber varer af os, vil vi bede dig om at give os information, der omfatter dit navn, fakturerings adresse, leverings adresse, e-mailadresse, telefonnummer, kreditkort/betalingsinformationer og valgfri konto information som brugernavn og adgangskode. Vi vil bruge denne information til formål såsom til:

  • Sender dig information om din konto og ordre
  • Svar på dine henvendelser og forespørgsler, herunder refunderinger og klager
  • Behandle betalinger og forhindre svig
  • Opsæt din konto til vores webshop
  • Overholder alle juridiske forpligtelser, som vi har, såsom beregning af moms og gebyrer
  • Forbedre vores tilbud i webshoppen
  • Sender dig markedsføringsbeskeder, hvis du vælger at modtage dem.

Hvis du opretter en konto, vil vi gemme dit navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer, som vil blive anvendt til at udfylde indtastningsfelter ved bestilling af ordrer fremover.

Vi vil også gemme kommentarer og anmeldelser, hvis du ønsker at tilføje dem.

Luk denne popup
Dine data er sikre hos os